Wij denken in concepten. Wij leggen relaties tussen uw vraag of business challenge en markttrends, productenaanbod en andere aspecten waarbij we toegevoegde waarde voor u in het oog houden. Dit meedenken kan gaan van iets eenvoudigs als het aanbieden van een geschikt of alternatief vleessnit, verlenen van een extra service waardoor het product beter aansluit op uw bedrijfsproces tot samen een nieuw productlijn of concept ontwikkelen.
Wij denken graag met u mee.

 

Hieronder enkele voorbeelden van door ons ontwikkelde concepten/productlijnen:

1788

1788 is het merk waaronder Jan Zandbergen Australisch graangevoerd rund vermarkt naar de foodservice.

De naam verwijst naar het jaar 1788 waarin kapitein Arthur Philip voet aan land zette in New South Wales, Australië. In zijn vloot nam hij zes koeien en een stier mee. Daarmee startte het houden van vee ‘Down Under’, met als resultaat vlees van hoogstaande kwaliteit.

The Meatlovers

The Meatlovers, brengt met vlees van hoge kwaliteit de restaurantervaring naar de mensen thuis.

Geportioneerd, bevroren vleesconcept voor de retail. Hoge kwaliteit hamburgers, steaks en iets grotere delen vanuit de beste streken ter wereld. De thuiskok wordt ook met recepten verder geïnspireerd. Aansprekende verpakking in diverse talen verkrijgbaar.

Roosterz & Co

Roosterz & Co, de perfecte kipborrelhap maar ook als voorgerecht of tussendoortje onweerstaanbaar lekker.

Diepgevroren hoogwaardige chicken bites voor de retail. Robuuste, handgesneden stukjes kipfilet in een krokant en smaakvol jasje. Geheel volgens de gezondheidstrend geschikt voor oven en airfryer. Verpakt in eigentijdse, stoere zakken.

Deze concepten maar onder uw merknaam en uitstraling? Of met andere vleesproducten, callibraties of verpakkingsvormen in het assortiment? Wij maken het voor u.