INNOVATION THAT MATTERS
INNOVEREN DOEN WE SAMEN
Innovatie is een breed begrip. Wanneer noem je iets innovatie? Wij vinden dat we innoveren als we met een product voor de klant of de wereld een meerwaarde kunnen betekenen. Dit kan zijn omdat we steeds doorontwikkelen, of omdat we een complete verandering aan het licht brengen. Je kunt innoveren op vele soorten niveaus. Innoveren is daarom ook niet makkelijk. Gelukkig ben je dan bij De Jan Zandbergen Group aan het juiste adres. Laat ons uitleggen waarom.
WHY
Veranderende behoeften vragen om passende, langdurige innovaties die zorgen voor relevantie.
HOW
Door jarenlange ervaring in de markt, kennis op diverse vakgebieden, betrokkenheid bij onderzoeksprojecten en eigen R&D, komen we met duurzame oplossingen.
WHAT
Met de juiste middelen en onze capaciteit realiseren we nieuwe producten, concepten en merken. Maatwerk en innovatieve oplossingen die waarde toevoegen.
INSPELEN OP DE BEHOEFTE VAN MORGEN
Waarom wij innoveren:
- Een markt die volop in beweging is waarbij we veranderende trends en behoeften scherp in de gaten houden om relevant te blijven aan de vraag van morgen.
- Om vandaag in te kunnen spelen op wat de klant morgen nodig heeft.
- Om altijd en overal de juiste producten te leveren. Klanten zoeken naar meerwaarde zoals gemak en hogere kwaliteit van producten. Daarnaast is er een significante verschuiving in de vraag van dierlijke naar plantaardige eiwitten.
- Verantwoordelijkheid nemen is één van onze kernwaarden. Dat doen we niet alleen binnen de keten maar ook op het gebeid van mens, maatschappij en milieu.
DUURZAME INNOVATIE
Hoe wij innoveren:
- Met meer dan 65 jaar ervaring en een brede slagersachtergrond. Dit geeft ons de kennis die nodig is om duurzame en smaakvolle gemak concepten en vleesalternatieven te ontwikkelen en om de kwaliteit van onze producten te waarborgen.
- Op basis van trends en klantbehoeften bedenken onze kenners op diverse vakgebieden in eigen huis geheel nieuwe producten en concepten. Op die manier voorzien we in de behoeften van onze klanten en voegen we waarde toe.
- Samenwerking onderzoeksprojecten en kenniscentra. Door onze ligging in de Dutch Food Valley hebben wij een krachtig netwerk met wie wij samenwerken en innoveren.
- Met een uitgebreid netwerk dat bestaat uit verschillende toeleveranciers, van ingrediënten tot en met verpakkingen.
- Door onze brede doelgroepen bedienen wij een groot internationaal klantennetwerk. Met deze klanten doorlopen wij een partner programma waarmee we gezamenlijk een juiste oplossing realiseren.
- Met eigen productielocaties en een research en development afdeling brengen wij zelf innovaties in de praktijk.
- Het nauwlettend in de gaten houden van producten door middel van dataresearch, kwaliteitsonderzoeken en ontwikkelingen binnen de markt.
WAARDEVOLLE MERKEN, BETERE PRODUCTEN EN SLIMME OPLOSSINGEN
Wat WIJ INNOVEREN:
- Samen met de klant waardevolle merken en concepten ontwikkelen die passen bij specifieke doelgroepen.
- Het in de markt brengen van producten die op kop lopen wanneer het aankomt op de laatste trends en ontwikkelingen maar bovendien voldoet aan de vraag van morgen.
- Het continue verbeteren van producten en werken aan slimme oplossingen om deze waardevol te houden.
- Produceren van producten die qua smaak, structuur en bite aansluiten bij wat de consument van vleesvervangers verwacht.
We doen net dat beetje extra, zodat u als klant wordt ontzorgd.
UITGELICHTE INNOVATIES
PLNT
Met PLNT eet je niet alleen heel erg lekker, maar draag je ook bij aan een betere toekomst, goed voor mens en planeet. Herkenbare smaken in een plant-based jasje, want bij PLNT voel en proef je het origineel, maar eet je geheel diervrij. PLNT zit vol natuurlijke ingrediënten, duurzaam geproduceerd in Europa. En met onze receptuur vol vitamine D, B12, ijzer, eiwit en vezels ook nog eens gezond. Dat is wat wij noemen een win-win! PLNT. Lekker voor vandaag, het beste voor morgen.
THE MEATLOVERS
Met The Meatlovers haal je de restaurantervaring in huis. Voor de hoogste kwaliteit vlees kiezen we bewust voor bepaalde rassen en voedingspatronen. Het vlees wordt direct geportioneerd, verpakt en ingevroren, zodat we de rijping op het juiste moment stilzetten. Hierdoor heb je tevens minder bederf en kun je voor je onderneming een voorraad opbouwen. Het assortiment is breed waarbij we ons aanbod op verschillende seizoenen afstemmen. Perfect voor de echte liefhebbers van vlees.
CHEVIDE
Personeelsgebrek in horecakeukens en lange bereidingstijden gaan lastig samen. Ondertussen hecht de consument steeds meer waarde aan een kwalitatieve culinaire beleving boven kwantiteit. Om met gemak hoogwaardige slow-cooked gerechten zoals stoofvlees, buikspek en pulled pork op de menukaart te kunnen zetten, heeft Jan Zandbergen Group ‘Chevide’ ontwikkeld voor de horeca. Een lijn voorgegaarde vleesproducten waarmee koks met gemak langgegaarde, smaakvolle vleesgerechten van constante kwaliteit kunnen bieden aan hun gasten.